Resten av mitt liv

Så! Jobb.. vill sitta och gnälla över hur otroligt sega alla verktyg på det här stället verkar vara.. men så tänker jag att det kanske är företagshemligheter som jag faktiskt fått sätta en kråka på att jag inte ska avslöja. Så vi lämnar det med det xD
Idag gör jag copy-paste-jobb.. betydligt mindre kreativt utmanande än att designa om en hemsida, som redan det var tillräckligt restricted för att det inte skulle vara kreativt ett dugg..
Men jag vill inte ha kreativa jobb har jag sagt. Och även om jag inte har så jävla kul just nu så håller jag nog lite fast vid det uttalandet, för det här är iaf inte ett dugg stressigt på något jävla sätt alls. Cissi gillar o-stress :D Cissi gillar jobb där hon kan sova med 75% av hjärnan undertiden hon jobbar (för att inte tala om blogga för att fördriva den tid som går åt till att ladda diverse sidor och verktyg) Så kan hon spara sin kreativitet till födelsedags- och visitkort and so on (cissi gillar även att blogga i tredjeperson!! (och paranteser!))

Annars mår jag lite piss efter vaccinsprutorna i måndags :\ Ont i huvet, trött som fan och så kunde jag inte riktigt sova inatt för mina armar är så ömma så jag vaknade varje gång jag vred mig i sömnen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0