To the Right

Orkar inte spela mer minecraft för tillfället. Kommer glömma vad jag höll på med och vara tvungen att springa tvärs över världen IGEN för att hämta mer redstone. Sen upptäckte jag att det är svårt att göra en knapp på marken som triggar en piston på en flygande ö. Inga radiovågor än i minecraft sadly.
Älskar hur lat jag är när jag spelar minecraft för jag blir sjukt irriterad när jag måste gå långt.. och det långt är inte särskillt långt :o

Så här mår min fot efter att ha varit på skattjakt med Albin (ett galet behövt inslag i min dag) under eftermiddagen ^^



Gör en del ont.. men det var ändå värt :)

Kommer inte kunna ha skor på en vecka.. men jag har gått aldeles för lite barfota den här sommarn så det är bara bra. Mer barfota!



Kom på att jag inte spelat klart Portal.. det måste jag ju göra :o Det var ju roligt. Sen vill man spara allt sånt till när man får tråkigt i Ghana.. höh xD
Flygbiljetterna är köpta nu.
Ingen återvändo.


Har insett idag att mina föräldrar tror att deras dotter är socialt begåvad :S what on earth? Sure att jag kanske inte är riktigt så socialt fail som jag själv upplever att jag är, men jag är fortfarande lite av ett vrak.
Nog för att man inte utväcklas av att bli pampered, men lite förståelse är ju trevligt.. tänker jag mig.
ush ush ush..

(EDIT: Jens blev efter att ha läst detta lika, om inte mer förvånad än jag över att mina föräldrar kunnat få för sig något sånt. Tack Jens...)

Kommentarer
Postat av: Albinbin

Oh shit vilket skoskav! förlåt :s jag borde inte släpat omkring dig så långt!

Tack för att du följde med ändå :D

2011-08-19 @ 08:08:25
Postat av: Linus

aw :) Nej det var asskoj ju ^^ Lätt värt skavsår anyday

jag har registrerat mig nu också. är numera en ex-mugglare :D

2011-08-20 @ 01:46:46
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0