Fest hos Robert

Kollar lite Yu-Gi-Oh sådär på morgonkvisten.
Jag kom precis hem.
Har varit hemma hos Robert med Jens och Emiloch bevisat att man kan ha roligt utan alcohol, sålänge man är tillräckligt trött och kan kolla på Lars Ohly på storbildsskärm xD
Å så blev jag lite lagom gruppvåldtagen i ansiktet också :) fint fint ^^



Hur illa är det att jag är typ fett inne i Yu-Gi-Oh just nu? xD

Ska gå och lägga mig strax.. måste bara landa lite i soffan först :o Det känns inte rätt att gå direkt i säng när man kommer hem. Då blir soffan ledsen :(

Utöver det så har jag beställt en ny penna till min tablet :\ 490 kr kostade det.. det är fan mycket :(
men men.. sålänge kan jag rita med penna och papper :) Det är störigt hur jag blir massa sugen på att använda den där jävla plattan så fort jag inte har den xD


Naj.. nu är Yu-Gi-Oh slut så jag går och sussar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0