ändå,

Sådär.. nu har Cissi spenderat en massa värdefull plugg-tid åt att designa om bloggen Partay! Ångrar det inte en fjärt.. jag förstår dessutom kodningen mycket bättre nu, bortkastad tid my ass..
bakgrunden var jobbig.. så om den ser dum ut för att ni har Mac eller dryg Webläsare säg för guds skull ingenting för då hoppar jag från västerbron.
Annars känner jag mig allmänt nöjd och stolt över mig själv.. :)


Nu ska jag ta mig an projektarbetet.. det är ju kul.. men det är ett måste så man blir lite matt av att tänka på det och därför händer det inte massor.. xD
Sen är jag en "börja-människa"; väldigt bra på att vara jätteantusiastisk och sätta igång massa kul projekt men sen inte evsluta ett jävla ett.. Jag har tex huvud kropp och tre av benen till en katt i min jackficka xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Åhå, tack. Behövs :3

Och vad piggt det ser ut, TOTAL IMPROVEMENT!

2011-02-09 @ 20:34:43
Postat av: Gnarlpine

JAG SKREV DET DÄR

2011-02-09 @ 20:35:17
URL: http://totallyderp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0