det liv man lever

Jag "städade" xD och så hittade jag en pärm med teckningar jag gjort.
Det är pärmen med de teckningar som jag har varit extra nöjd med när jag har gjort.. Det är hysteriskt kul! xD Och jag är så jävla trevlig att jag tänker dela med mig av det ^^

Det jag gillar mest med den här är nog att jag kände mig tvungen att ge en liten förklaring över vad sakerna är xD Annars ett otroligt sexigt stilleben, no?


Lillefot ♥ kärlek kärlek.. xD


Hehe ^^ på baksidan står det "Parakit från Tarzan".. Parakit? Har jag någonsin vetat precis vilken fågel en parakit är? I think not..




Sen dyker det upp något nyare grejer i form av brutalaste Manga-perioden..
Hittade en massa OCs som jag glömt bort och tydligen börjat på något som jag tror är en serie åt några av dem. Djurungarna.. jag äger xD

Piffy: Ekorre. 12 år. Anorektisk?
Kitty: Katt.  14 år. Den måste jag ha hittat en grund för någonstans för den är för bra xD
Leonard: Lejon. 15 år.
Jack: Hund. 14 år.
Har inget namn.. men är helt klart awesome ändå


Finns några fler som inte hör till serien också ^^


Och en hel del Tokyo-Mew-Mew grejer, Harry Potter fan-art och en bild på Mig, Fredrika och Matilda xD






Sen kom jag ur den brutala mangafasen.. huwa xD

Den här tycker jag om ^^ Det är sådär lagom svårt att se vad det föreställer


yeah.. så ville jag möblera och måla mitt rum. Dock motsvarar det där ett lite större rum än vad jag har xD


Ett av antal försök att göra en bild med massa små hopplösa detaljer som man inte orkar lägga märke till alla på en gång men som ändå alla hänger ihop på ett eller annat sätt.. Jag är fruktansvärt kass på det



Den här gjorde jag och Ella första bildlektionen i ettan ^^
Vi höll båda i pennan och skulle tillsammans rita en hund utan att titta på papperet..
När vi ritade den nedre så pratade vi uunder tiden.. den övre ritade vi bara helt tyst xD

Kommentarer
Postat av: Gnarlpine

MEN FAN VAD SKILLS :o

2011-02-11 @ 09:19:13
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Vilgot

Myyyyyyys x3

2011-02-11 @ 18:01:10
Postat av: Linus

Haha xD Ja visst jag är världsbäst :P

2011-02-11 @ 20:20:54
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: jejejejejns

haha vemfan ritar stileben när mane 9? xD jag hade oxå en såndär manga period!! wlalla va fult de va

2011-02-12 @ 01:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0