Egentligen finns det ingenting,

Det satt tre stycken tjejer i.. 12 års åldern i samma fyra som jag på tvärbanan hem.
De lät sådär som man låter när man daskar med handen i luften och blinkar med ögonen och säger "men herre guuud" xD Cissi som tycker sånt är allmänt jättekul var nära att utbrista i ett "BWAHAHAHAHA!! XD" men jag höll mig.. Lyckades inte med helt önskvärd effekt kanske.. efter ett tag började de titta konstigt på mig där jag satt och stirrade med en lite manisk blick ut genom fönstret och halvt bet mig i handen med ett dumt leende xD
De gick av vid samma hållplats som jag och en av dem började säga "såg ni hon som satt.." innan jag hann ikapp dem och de blev väldigt tysta...

Jag har sen ett tag tillbaka lagt märke till att tjejer i runt min ålder.. ish (typ 10-20 xD) ibland tittar väldigt surt på mig. Jag sa det till Julle någon gång och han sa att han hade märkt det också.. och sen dess har han sagt till när han noterat det och då är det ännu oftare än jag själv märkt av (är väl naturligt.. folk slutar väl titta surt om de märker att man ser..)
Jens teori kring det hela var att "folk i allmänhet tittar på Cissi för hur hon klär sig och Julle tittar i huvudsak på tjejerna.. och folk i lokaltrafiken ser allmänt sura ut" .. ingen helt dålig teori xD Men det är extra surt.. annars skulle jag nog inte reagerat. (Och dessutom syns inte min klädstil direkt när jag är ute..?) Varför är tjejer sura på mig? Det känns som jag har brutit mot någon sorts kod som gäller för tjejer i den här åldern.. och nu blir jag frowned upon xD
Nyligen var det när jag var med Julle på Claes Ohlsson för att köpa sandpapper.. förbi kommer en liten tjej, jag hann knappt se henne, det var Julle som märkte det.. men hon var typ 7! :S pluttilutt.. vad hos mig kan ha irriterat henne?! Jag förstår inte :s

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha! Tolvåriga tjejer <3

Seriöst, om jag hade varit du när dom sa "såg ni hon som satt där..." hade jag haft så jävla svårt att inte säga något xD typ böjt mig fram och sagt "men eller hur, fett konstig klädstil och fan, allting, måste ha rymt från Beckomberga!" xD



Men du är cool, skit i om folk tittar konstigt, de är bara sura för att du sticker ut och inte dom.

^^

2011-02-24 @ 19:58:16
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: jähähähns

Men hallåå du märkte det inte förens julle sa de till dig xD



och du har på dig en jävla samemössa! klart de syns :O och en gul fjällräven rygga. "jokkmokks svar på ronald mcdonald" tänker kanske folk? xD klart dom glooor.

2011-02-24 @ 20:54:16
Postat av: Linus

Emelie: tolvårig tjejer indeed <3 xD Och det är inte som att det stör mig att de är sura, det får det gärna vara om de har lust :)

Jemps: pytt.. XD Ronald McDonald.. .

2011-02-24 @ 21:12:36
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Julian med den STOOORA penisen

Antagligen kollar tjejerna surt på dig för de är avundsjuka på att du är med en sån otrolig läckerbit som mig :D

2011-02-27 @ 22:36:17
URL: http://sympathyforthedevil.blogspot.com
Postat av: Linus

Aaah! Såklart! :o

2011-02-27 @ 22:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0