Man kan väl leva

Om jag ska ta och dela med mig av min syn på snökaos?
Snökaoset är väl det närmaste vi i stockholm kommer en Katastrof och det märks verkligen för det blir världens katastrof-menatlitet på folk. Men ändå en gullig katastrof-mentalitet för folk vet att det är en jävligt gullig katastrof de har att göra med.
Men det är inte det där grova suckandet åt förseningar som det är om det är en vanligt litet strömmavbrott. Man är på något sätt mest glad över att man inte är mer illa därann.. folk ringer sina nära och kära och kollar att de är okej.. Jag tror jag sa det förra året också men jag tycker det är jättemysigt ^^
Kaos-adrenalin får jag.. inget agressivt kaos-adrenalin som får mig att trampa ner småbarn och äldre kärringar för att jag plötsligt blir jätteviktigt och verkligen måste måste måste med det där tåget... nä, trevligt kaos-adrenalin som gör att jag orkar vänta massa länge på tvärbanan utan att bli irriterad eller ens frysa speciellt.

På tal om frysa så var det inte så kallt idag.. vilket får mig lite skeptisk mot det här snöovädret. Det känns mer som om typ norge fåt slut på ställen att dumpa den bortskottade snön på och bestämt sig för att flyga den med lastplan till stockholm och dumpa den här. Jävla Norskar..


Yeah, annars så hade jag ändå försovit mig imorse så jag skulle kommit sent även utan snökaos.. vilket gjorde snökaoset väldigt lägligt för mig (A) Dessutom dök inte Helle upp på svenskan, förmodligen till följd av dryga tunnelbanetider, så.. håltimme aldrig helt fel.
Den tillbringade vi indirekt med att kika på facebook-bilder.. facebook-bilder kan man ha mycket kul åt ^^
Och på tal om dem så ska jag lägga upp fler! Jag har massor med bilder ju som borde vara där men inte är det :o Vafan är det om? Pyttskit

Sigge fylller år! Grattis Sigge!
Dagen till ära tänkte jag lägga upp bilder från Sigges födelsedag.. Förra året!  Twist!


En glad Sigge med Mass Effect 2 :D


En glad Cissi, Emil och Robert med Sigges hundvalpar

Varför de ser ut som Ankor vet jag inte..


Fråga inte... det är alltid bäst så


Emil trillar i snön.. med mening..


Varför är inte Jens med på någon bild? Jo Jens är första kameraman ofc.. och han undrar varför jag inte har med mig kameran någonsin längre.. JAG FÅR JU ALDRIG HA DEN I FUCKKKING FRED!!


Så kul vi har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0