Det är självklart.

Nu har jag kommit hem från en lång dag och installerat mig i "Bo ensam -mode".. vilket innebär att jag har flyttat in datorn till Tv-soffan xD Hade jag orkat kylskåpet hade det nog fått följa med

Kia, bilen som tar dig till naturen utan att naturen tar dig.. till naturen

Reklamen som gör mig förvirrad..




Idag var en lång dag.. jag gick och la mig 2 imorse.. låt oss kalla det Jens fel. Det var det inte. Vi började tidigt och fick tillbaka Fysikprovet. Vilket gick lite hårt åt på mig xD Lagom störigt att man inte ordentligt anklaga Slavomir för att han gör fel när det är språk-failar :( Men GAAAAH!! Antar att det inte är något att göra något åt.. fan -.-
Annars skulle vi iväg till Moderna Museet på Nutida konst:en.. massa tåg-jox så vi tog ett tag på oss att ta oss dit.. och därifrån..

Men nu är det LOV :D:D Då kan man sova hela dagarna och ha det allmänt party ^^


Sommar är ju trevligt...

Kommentarer
Postat av: adam

eller hur, äntligen lov!!!!

slavomir är förresten skön.

2011-02-25 @ 20:09:23
Postat av: Linus

Ja visst fan.. det är det som är så jävla störigt xD

2011-02-25 @ 20:18:52
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0