Jenny - Nippletwisten


Nej det här är inte riktiga nippletwists.. men det är så nära jag kunde komma.. funkar inte riktigt att googla 'nippletwist' när det är kakor man är ute efter (ja jag provade).. Jenny vet hur en riktig nippletwist ser ut iaf


Jag tycker om Jenny.

Även om jag har lite svårt för att hon är kortare än mig XD jag vet seriöst inte vart jag ska göra av mig själv riktigt när jag pratar med folk som är kortare än jag xD

 

Jenny vet saker...

En hel jävla massa saker.

Fair enough att jag brukat träffa Jenny varje dag i skolan, och även om jag kanske inte träffar henne massivt mycket på fritiden så är hon iaf en av dem som jag träffar mest. Sen att vi hade setts mer om inte alla runt omkring oss var så jävla lata och vi hade så väldigt kasst med autoritet.. det är nåt annat xD Fast det är synd :( Vi borde ha mer auktoritet!! *girlpowah!*

Även om vi inte träffas lite så är det nästan aldrig som vi träffas själva, och även då är det inte som att vi sitter och har en massa girly-talks och sånt om allt.

 

Så när Jenny vet saker, då är det inte för att jag har berättat saker för henne. Och jag tror inte att det är för att andra har berättat saker för hendne heller. Hon är bara stört uppmärksam. Hon observerar.. och sen bara vet hon. ALLT! Jag blir rädd xD

 

Jenny säger inte när hon vet saker. Hon slänger in lite kommantarer och menande blickar eller andra finurligheter väldigt subtilt mitt i saker och ting, och så känner man sig massa med busted.

Det skulle kunna vara så att hon bara slänger ur sig random-heter och har tur och råkar få mig att känna mig väldigt träffad. Det är nog inte så svårt att få mig att känna mig träffad xD
Men jag tror att hon vet, för hon är löjligt uppmärksam. Som hon bevisar genom att höra om jag är okej när det har varit skottlossning i Åkersberga.. det är uppmärksamt på så många nivåer att jag inte riktigt vet vad :o

 

Annars dyker det mest upp när vi gör saker som är i Berlin eller sover hos Julle eller whatnot.. att hon vet. Det är skönt ibland när folk vet utan att man behöver bokstavera det för dem. När de kan lägga ihop 2 och 2 själva. Ibland. Ibland är det jävligt jobbigt också xD Om det är nåt man försöker hålla hemligt, men det finns inget som jag skulle ogilla att Jenny visste. För Jenny är smidig i sitt vetande, och låter det stanna där det hör hemma :)

Jag gillar det med Jenny! ^^


Kommentarer
Postat av: Vilgot

typ alla mänskor är kortare än mig, så jag vet aldrig vad jag ska göra av mig själv D:

2011-07-17 @ 14:02:41
Postat av: Emil

Feel ya bro ;)

2011-07-19 @ 21:45:03
Postat av: Aw Cissi ditt svin, du tårar mig xD jag visste inte att jag visste saker xD de här va jättegulligt och välbehövt sötkaka ^^

2011-08-17 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0