därför måste vi

Nu har jag inte presterat något på så länge att mina "senaste händelser" är tomma! HU!
Jag borde till banken :\ Och få en inloggningsdosa.. och hjälp med min jävla telesvarskod som jag inte förstår mig på.. banken.. vuxenpoängen flödar.. Jag har dessutom anmält intresse för att få ett ica-kort.. då har jag två banker :D Skit nös och inte alls jätteförvirrande ^^
Men jag har ju två konton.. så då kanske de är lättare att hålla isär om jag har två banker? Ica banken är lättare att få tag på via internet iaf.. då behöver jag inte gå till något jävla kontor i älvsjö.. Huuu :( Gillar inte bankkontor lixom...

Har läst min engelskabok idag.. och igår.. den är bra! Den är intressant som fan.. fattar inte alls allt.. försökte förklara vad det är om för Albin igår.. gick inte jättebra xD men jag känner mig smart ändå på något vis.. för den är så intressant!!! XD

Nu ska jag pluppa iväg ^^ Plupp plupp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0