Nu blir det åka av!

Egentligen åker vi inte till berlin fören i övermorgon.. men jag behöver dra hemmifrån klockan halv tre så det kommer att kännas som det är imorgon!

Jag håller på och packar.. jag har tom en packlista, eftersom jag får en släng av superambitiös organisation då och då.. det är en bra packlista:

  • Kläder
  • Tandborste
  • Tandkräm
  • Strumpor
  • iPod
  • Dagbok

Jag funderar på att göra ett broderi av den.. Det är en bra packlista.
Jag får hittils plats utmärkt i min gamla skolväska, men! om jag skulle köpa något i Berlin får jag ett sjå att ta med det hem :\ Min kväll har bestått av mer omsorgsfullt vikande än jag tror jag kommer orka ha lust med i Berlin.
Annars kan jag bara ta det som inte får plats i mina jackfickor.. det går bra.. allt går så bra så!



Vidare blev det inte någon brudklänning igår :\ Hu och ve för det helt klart.. får gråta en skvätt när jag lägger mig sen. Minst två gånger om dagen.. Det blev en annan klänning istället.. det är ju för jävla roligt att hadla på Tradera!

Det är skolfoto-bakgrund! :D Sånt är ju alltid Party..

Jag borde lära mig sy! Då blir det så mycket lättare att skaffa sig de kläder man vill ha.. jag ju kan sy.. men det tar tid och symaskiner är tunga och jobbiga :\



Annars har jag även hunnit med en nostalgi-tripp till källaren och till garaget, hämtat upp två tittskåp och en docka från mitt dockskåp (som jag för övrigt satt och lekte med i säkert en kvart inklämd bakom cyklar och pingisbord, innan jag tog med dockan upp i lägenheten) och spraymålat dem blåa.
Nu är sprayfärgen slut så jag kommer behöva köpa mer, vilket är lite störigt för jag har inte alls mycket kvar.. egentligen. Men inget har någonsin mått dåligt av för många lager sprayfärg så jag kör väl på.
Det kommer nog bilder på det så småningom med..
tillsvidare; håll till godo med några videor med Kurt ♥ ^^












Yeah yeah, jag vet att ni inte tänker titta på dem.. men han är så söööt!!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Gnarl

VA SKA DU TILL BERLIN?!? Var ska ni bo? :D

2011-03-23 @ 17:17:32
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Emil

Eller hur xD palla att inte säga i förväg när ni skulle åka, jag trodde ni skulle åka i typ juni :O

Och Feeett snygg känning btw ^^ I LIKE

2011-03-24 @ 00:01:57
Postat av: Agnes

Palla att jag såg på hans klipp idag på youtube och sen just idag också kollar jag in din blogg och läser detta inlägg XD Haha, the society is fucking with mei! Men jao, han sjunger jävligt vackert

2011-03-30 @ 22:21:59
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

haha xD Sånt där är läskigt!

Ja Sam sjunger riktigt fint!

men jag kollar först och främst för kurt (A)

fast han är ju knappt med i de flesta videor, så visst gör de jävligt bra musik också

2011-03-30 @ 22:27:06
Postat av: Bildrebecka

Haha Tradera e bra men eBay is the shit ;)

2011-04-10 @ 21:12:16
URL: http://bildrebecka.blogg.se/projektarbete/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0