Vi finns, alla

Väninna är ett roligt ord ^^
Väninna ger mig samma känsla som dejting ungefär.. det låter fult och gammalt..
Väninnor låter som folk som man inte bara umgås med. Det är någon man träffar när man har ett ärende eller något att göra och inte vill göra det själv. Eller någon man ringer när ens vanliga kompisar inte har tid, och så pratar man skor i två och en halv timme.
Eller så är det bara för att det bara är människor som kan prata skor i flera timmar som kallar sina kompisar för väninnor xD Hur som helst är det inte ett vackert ord.

Varför bloggar jag på morgonen frågar sig alla ni som bryr er om att titta när inlägget är skrivet? Eller inte.. Det är iaf Torsdag och på Torsdagar står det på mitt schema att jag börjar 8.30 för att det är individuellt val-tid. Men jag har ingen individuell valtid se, så jag börjar inte egentligen fören 9.50. Oftast kan jag utantill när jag börjar på morgonen.. men om jag är lite trött när jag ställer väckarklockan händer det att jag sätter klockan på 6.30 på torsdagar istället.
Oftast upptäcker jag det när jag sitter och äter frukost eller något annat roligt.. men två gånger har det hänt att jag har dragit iväg till skolan. Det var förra terminen så då hade Jens, Sigge och Fernando svenska C så då hade jag sällskap en liten stund.. och oftast när jag har vaknat för tidigt så har vi haft någon läxa eller så som jag har kunnat göra. Men idag bloggar jag ^^ för jag började blogga igår.. sen somnade jag vid datorn xD

Muntlig engelskabokredovisning idag. Matte och KuHi-prov imorgon.. var med på mattestödet igår, Vi hade haft labb så Jens och Julle hade dragit hem. Matten är för tillfället hysteriskt ointressant.. jag vet inte om det är Matten eller Olof.. men det käns som Olof :( Men Olof försöker.. jaja.. vad gör ett vg i en 50poängskurs hit och dit.. (a) jag bryr mig ju ändå inte om massa viktigare ämnen :P

Igår fick jag mitt inloggningskort till Handelsbanken också så nu kan jag sitta och föra över mina pengar fram och tillbaka mellan konton xD Fast jag vågar inte riktigt göra det för det är läskigt! Det är annars ett oroväckande tillfredställande tidsfördriv ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0