Fredag den trettonde!

Mamma blir lite läskig när det är sport-säsonger xD
Just nu är det hockey.. VM? Och hon sitter klistrad framför Tvn och vrålar och skriker när det blir mål och när det inte blir mål och allt vad det heter. Hockey tycker visserligen jag också kan vara kul att titta på.. om jag måste. Det finns massor av saker som jag hellre gör än tittar på Hockey.. men om jag måste titta på sport så vill jag se hockey.
Men mamma blir sån när det är Friidrott och fotboll och handboll och allt möjligt. Huwa xD

Igår var jag, Julle och Emil på Matildas skiva.
Julle var där för att jag hade sagt "Julle du måste följa med mig på Matildas skiva annars kommer jag vara så galet olycklig!! Uäääh! lämnamiginteensam!" och Julle är snäll så han köpe en biljett av matilda :)
Sen visade sig att Emil skulle dit också så då hade jag inte vart ensam och övergiven iaf, även om det var skönt att Julle var där ändå för Emil är lite mer party än jag så jag hade nog känt mig off iaf. Mer off..

Idag har jag vart ledig.. fast det är fredag.. det var omprovsdag :o Har inte hunnit åstadkomma något dock. Var meningen att jag skulle plugga.. men näää.. jag lallade hos Julle till typ 5, sen åkte jag hem, käkade och drog till Jens och såg på Holy Grail.. och spelade basket en stund. Det var ju trevligt :)

Nu överväger jag hur mycket jag ska gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0