Skattjakt

Min dator hänger sig ungefär var tionde minut bara för att jag har skype på och lyssnar på musik sammtidigt.. det här börjar bli något unbareble, jag har ändå bra tålamod med elektronik...



Städat lite i mitt rum igen idag...

Hittat lite fina saker :)


En mjöltumör! Stackare.. jag skonade honom från hans plågor och tömde ut honom i papperskorgen...


En julle-RULLE ↓
och vad är en julle-RULLE ↓ one might ask.. det är en bra fråga!


Jo.. se det är en rulle i vilken Jens har listat saker som rimmar på "Julle" xD


En ganska lång rulle faktikt... Julle har lagt sig i själv en bit i mitten.. och det är inte allt som rimmar på Julle. Men det kan väl kopplas till honom ändå kan vi väl säga xD
Det är även en pingvin där i sluttappen... fint..

Sen har mitt rum fått nykomlingar!
I form av två lådor!
De är massa fina :D

Massa massa fina :D


jag tyckte min garderob var fint sorterad också ^^

Är det bara jag eller känns de ståene bilderna läskigt oproportioneliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0