Hallontatuering!

Okej så jag hade allmänt börjat lämna tanken på en hallontatuering för jag vet inte vart jag skulle ha den, och tatueringar på fel ställen är sådär extremt väldigt osnyggt :\
Sen kom jag across den här bilder på saras tumblr (som btw är typ världens bästa grej):

Och amagad, snilleblixt! Hallontatuering.. i munnen! Det är så bra :o på så många sätt. well.. på några sätt.. men ååh!! ♥ shit va det vore bäst.
Om det inte vore för att det skulle göra så jävla asont, och att jag är lagom livrädd för infektioner och grejer efter att Emelie bloggade ngt om det.. och så att det fortfarande är en fucking permanent jävla grej.. så hade jag rusat till närmaste tatueringsställe (okej, kanske ändå väntat tills jag kommer hem..) åååh!! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, så rart :D



Alltså, infekterade tatueringar är inte så jättevanligt, och om du bara sköter tatueringen som man ska (dvs tvättar den lite några gånger om dagen med vatten och oparfymerad tvål) så är det lugnt.

C:



Haha, tror Hanna snackade om att man borde tatuera in "Please?" på underläppen sådär, så när man ber om något kan man puta ut underläppen xD



"Kan jag få glass?"

"Nej."

putar med underläppen



xD

2011-10-27 @ 15:14:15
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Men det vore lite extra jätteobbigt ifall den blev infektrad om den är i munnen :(



Hahaha ^^ Åh. Det vore ju fint.

2011-10-27 @ 18:52:43
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0