Emelie - Chokladchipkakan



Sigge hade varit på den där festen som jag inte gick på, dels för att jag allmänt inte attraheras av fester, men i huvudsak för att Jens eller Julle inte skulle vara där. Och efteråt berättar han om den där tjejen han träffade som han tyckte var intressant. Det lät ju fint :)
Sen åker jag iväg till farmors begravning (tror jag att det var? det var uppe hos pappas släkt iaf) och när jag kommer tillbaka berättar Sigge, på en prommenad längs trekantssjön, att de är tillsammans! :D:D

Sen skulle vi få träffa Emelie. Det var någon filmkväll och jag var typ hur psyked som helst.. jag skulle få träffa Emelie :D Se jag tänkte såhär; att om Sigge, som är hur cool som helst har hittat en tjej som han tycker är intressant, då måste ju hon vara übermegacool!!
Så vi träffades utanför videobutiken. Jag, hur typ starstruck som helst, sa ett lite för entusiastiskt hej och sen skulle Emelie hem (eller nåt annat..) :( Spenderade hela den kvällen i ångest över vad för intryck jag hade gjort (Det är nästan enda gången jag har känt så) xD

Men Emelie verkar ju tycka om mig också (ehee..) för väl det ^^ hon är iaf precis så übermegacool som jag förutspådde och det är massa trevligt när hon är med på filmkvällar osv. + att hon bloggar Asbra!

GRATTIS EMELIE :D:D:D

Kommentarer
Postat av: emelie

andas in

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHWWWWWW!!!!! (simon-hi-picted)



Vad fin du är. :D

Den där kvällen när jag var tvungen att dra hann jag knappt få något intryck av någon, hann ju knappt säga hej till er. xD kände mig sjukt douchig som bara drog också men jag tror... hmm... varför drog jag? just det, hilda hade bråkat med en annan kompis och var en ledsen hilda. D: så det var lite av ett emergency :/



Men gulligt inlägg ^^ du är också hur cool som helst!



och tack för grattiset. firar min födelsedag just nu med att sitta och söka på folk i brings databas. roooooligt.

2011-09-30 @ 16:24:35
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Gnarl

sv: ÅHHH! Alltså, BLC är fantastiskt men jag suger. Kan vi inte suga tillsammans?! Och lååångsamt bli bra?

2011-10-02 @ 22:09:56
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0