Polyperkon-kun



Mail: Ditt EA-konto byter namn till Origin-konto
Jag: Har jag ett EA-konto?



Så igår funderade vi över hur långt bort något måste vara för att se hälften så litet ut. "Dubbelt så långt bort" sa Vilgot och det verkade ju rätt vettigt.. men så testade vi och det stämde ju inte ett dugg :o
Så när jag räknade på det i eftermiddags så fick jag det till dubbelt iaf :S det var ju väldigt störigt.. Bleh!
Jag känner mig allmänt trög i huvet. Tycker inte om att inte plugga någon matte. Får sitta vid Khan mer.

Annars?
Måste städa mitt rum.
Måste packa packa packa.
Måste runt och leta apotek som har malaria-myggnät.
Borde fixa ett nytt objektiv som inte är trasigt till kameran.
Vill fixa ett helt gäng nya objektiv av olika sorter till kameran.
Vill fixa en helt ny kamera som jag kan filma med också.
Vill köpa en GPS.. kan ju inte vara i Ghana och inte iaf försöka cacha lite
Vill köpa garn.
Vill sova. Är massa trött nu för tiden :\

Huuu.. Nu ska jag bygga en fyr!

Kommentarer
Postat av: Vilgot

Wait........ Du fick det till dubbelt??? XD störigt

2011-09-18 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0