Megaspännande

Det känns som morgon fortfarande. Dumt. Men det är sånt som händer. Jupp. Jag och Vilgot somnade typ fem igår så idag har vi gått upp och mest bara vaknat. Och tittat på kejsarens nya stil och rånailat röstskådespelare som bossar!! Och nu har han åkt hem för han hade liksom inget jobb idag för att han har tenta snart och skulle plugga. Och jag sitter här och är arg på min dator som inte vill ha internet som den ska och är ledsen för att påsen med tranbär doppade i apelsinchoklad (min nya drog as of now!) är tom :( ledset ledset ledset.  Men eftersom jag är ball så klarar jag mig. Shit. Tur.    Byxorna är klara också. Wosh wosh wosh ^^ funderar över ifall jag ska svänga förbi KTH imorgon och hälsa på Liisa igen, ta med datorn och fixa med lite stuffs och så. Jag var där i fredags, fick en bulle och spelade röj ett tag medan vi väntade på att andreas skulle skicka ett mail som inte ville sig. Värt. Men det vart liksom inget av det som skulle blitt gjort gjort. Yeah och så. Min tillvaro: asspännande! For sure for sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0