Vad min hjärna trodde jag gjorde igår?


Big Bang Theory, som jag förövrigt inte har sett på typ en vecka. Jag drömde att jag hängde med folket i Big Bang Theory och vi var på ett tak någonstans. Nadia var där, eller hade varit där för det var snack om något hon hade sagt och att hon sen hade tagit en viss brandstege ner från taket och det var ju suspekt. Vi gick för att kolla på brandstegen men jag och Leonard gillade inte att stå nära kanten. Markus Enblom (gick i min låg och mellanstadieklass) skulle visa att han inte hade några problem med det och gick nära kanten och trillade ner. Han fick ett jätteblåmärke i ländryggen och svimmade av senare. Vi fick ge honom blod. Så de satte in en nål, sådär som de gör när man ska ta många blodprover, som fick sitta kvar. Men nålen stack ut istället för in så jag kunde inte böja på armen för då stack den mig. Jag kunde inte heller räta ut handflatan för på andra änden av nålen, den som var innuti min arm, var det en krok som hade råkat haka fast sig i huden till min handflata, fast innifrån.
När jag vaknade låg jag och kved över hur jävla inte jag ville tänka mig en krok som fastnat i min handflata. Ush ush ush ush!! Tydligen så högt att mamma kom förbi och undrade vad som var fel.
Min hand hade somnat under tiden jag sov också. Förklarar en del, men fortfarande! Jag mår helt illa i armen nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0