Det där med nya människor







Utöver att jag inte kunde lägga upp bilder på bloggen från paddan med webläsaren så var det ju för att styckesindelningen inte funkade på webläsaren som jag började använda den här helvetiska iphone-appen. Det är inte sant.. Jag slipper logga in med den också.



Idag hade jag upprop :S asläskigt! Folk! Hu! Cissi är stabil. Folk var snälla.. Inget jox där.. Vi fick info och sen grillade vi och spelade kubb med föreningsfolk. Jag och två till blev utnämnda till kottens favorityngel för att vi var de enda matematikarna som var kvar tillslut. Jag är helt okej med att vara ett favorityngel. Jag vill inte gå dit igen imorn.... Visst alla var snälla och jag pratade visst med folk och de tyckte tillochmed om att prata med mig. Jag kände mig hyggligt socialt kompetent. Yay. Men jag hann inte med att vara nervös igår för jag visste inte att det skulle hållas på och va insparkigt. Så jag är nervös idag istället. Jag kommer ju liksom behöva umgås med min klass efter som alla mina vänner åkt till uppsala och göte-bajs-borg. Mogen idag. Sigge! Vi ska ha så jävla många asfestliga filmkvällar!! Och alla kommer bli jätteavundsjuka och komma hem igen :3


Kommentarer
Postat av: Sigge

F'tang!

2012-08-31 @ 13:17:37
Postat av: Julian

Göte-bajs-borg. Well done.

Jag är fortfarande kvar, än så länge iaf :D

2012-09-01 @ 21:56:39
URL: http://sympathyforthejulian.blogspot.com
Postat av: Emelie

Känner likadant, jag har upprop på måndag. Det kommer fan bli upplopp. JAG ÄR SÅ FUCKING RÄDD!

2012-09-01 @ 23:31:50
URL: http://heatwawe.blogg.se
Postat av: Alvin från götebajs

Alla heter glen i götebajs

2016-11-15 @ 11:25:37
URL: http://xn--gteborg-90a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0