Ledsen typ

Nu är inte jag den som tappar tron på mänskligheten till höger och vänster.. Och jag antar att det här är en ganska grov överdrift. Jag vet inte, jag blir bara grymt fascinerad över hur man kan avsky människor man inte träffat.. Eller träffat för den delen.. Så mycket att man skriver ett långt inlägg om hur man vill bränna sjukhus när man hör personens namn på dennes facebook. Vad tänker man när man tycker att det är en värd grej? Beyond me är det. Jag tycker inte om Nicki Minaj. Jag tycker inte att hennes musik är bra, men det spelar ingen roll hurvida det hon gör är bra eller inte, det här är så jävla oförtjänt och läskigt och jag tycker så jävla synd om henne :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0