Halvvägs runt jorden

Jag tror att ni känner på er när jag bloggar... det är mystiskt för jag har alltid fler views i statestiken efter att jag lagt upp ett inlägg. Och det kan ni ju inte veta om jag har gjort när ni bestämmer er för att kolla bloggen? Eller?
Är det någon av er som ringer runt och berättar att "nu har Cissi bloggat!"?


I alla fall!
Albin åker till Tailand imorgon!! :'(
Albin kommer vara i Tailand i tre veckor och jag kommer att hinna åka till Ghana innan han kommer tillbaka! Precis innan :( Det är jättesorgligt.
Bäst för han att han har internet på hotellet!

Det är ju bara till påsk. 30:e Mars kommer jag hem för alla som undrar.
31 Mars är högskoleprovet. Jag vill göra den nya varianten, även om jag inte är jättepepp på att sitta en hel dag i ett kallt klassrum och skriva prov. Jag har inte anmält mig än, vi får se hur jag gör. Trodde att provet skulle vara i mitten av April så då var det ju lite en anledning att hänga kvar hemma en liten stund till innan jag åker tillbaka till Ghana.
Jag ska hem i mitten av Juni så att vi kan hinna åka till Albins land innan han börjar jobba i Juli har vi betämt iaf. Vi har bestämt det jättebestämt!
"Jaha? Vadå, ska jag också följa med?" sa Jens. Så jättebestämt är det!

Annars har jag alla mina fina papper och pass och grejsimojs i en hög, asredo att skickas till danmark! kom på att jag inte bara kan tralla iväg och lägga dem på lådan. Jag måste ju till ett kontor och få rätt porto och shit. Tror också att om man skickar det via postkontor så kan man skicka det express bättre och sådär.
Så imorgon är det jag som går till ICA och säger "Hej jag vill skicka det här till Ambassaden i Danmark! Hjälp!"



Nu ska jag plugga/måla/spela bas
renskriv 1 uppgift
måla ett lager
renskriv 1 uppgift
spela en kvart
renskriv 1 uppgift
måla ett lager
osv..
Läste att man lär sig saker bättre om man gör dem duttigt... lite det här, lite det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0