inte ens till Köpenhamn

Cissi är tillbaka i London! Se upp liksom :o

xD



Igår insåg jag att jag har aldrig umgåtts med Julle så länge i sträck som jag kommer att göra den här veckan. Visst så gott som. Men jag har aldrig umgåtts med honom utan möjligheten att kunna dra precis när jag vill.
Och jag och Julle kan bli riktigt knäppa på varandra :o
Än så länge är det lugnt dock xD Och om vi blir irriterade på varandra så är vi det ändå inte så länge.. oftast..

Ingen fara ingen fara




Tokade ur på Julles kök när jag skulle göra lite syltmackor för ett tag sen. Det finns liksom typ inga tallrikar och ingenting, typ ett par lite udda bestick och ett gäng tallrikar som är mer fat och skålar och gud vet vad som står i diskstället, men känns ändå allmänt odiskade..
Hade nästan lust att diska allt in sight.. men de har ingen diskborste häller, bara en äcklig tvättsvamp så jag nöjde mig med att diska våra tallrikar och grejer efter lunchen/middagen.
Känner för att gå ut och köpa ett gäng ordentliga tallrikar och glas åt dem, och diskborste och papperskorg och sånt... strukturera upp kökshelvetet. Visst, lite charmigt är det ju. Omaka tallrikar och grejer. Hade nog tyckt det var mysigt om de inte hade varit så äckliga xD



Annars har vi spelar SWTOR mest idag. Jag har fått mitt rymdskepp, så cool är jag!

Imorgon blir det IKEA :D
När man är i London liksom! party!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0