Dag 04 – Det här åt jag i dag

Kopiöst ospännande fråga.

Ifall man gjort som Emelie, och gjort frågorna lite vilken dag man vill så hade man ju kunnat vänta med den här frågan tills man ätit något intressant. Fast det gör man ju inte riktigt någonsin.. om man inte är min lillebror och får stå ut med pannkakscarbonara då och då för att mina matlagningsskillz är så jävla bäst!

Jag tänkte börja skriva det här inlägget igår kväll när jag inte hade nåt för mig. Men så insåg jag att det var ett jobbigt inlägg att skriva i förväg :P

Sen visade sig idag bli en exeptionellt ointressant dag att skriva det här inlägget, för idag har jag inte ätit någonting. Än så länge.
Jag har druckit ett halvt glas mango-juice. Men det har inte blivit någon mat.
Jag var sjuk igår och inatt. Somnade inte ordentligt fören halvt tio ungefär.. sen sov jag till 4 och har hängt på mitt rum sen dess för att jag kände mig fortfarande lite små-hängig när jag vaknade.
Sen gick jag ut vid halv nio och kikade runt, det verkade inte vara någon hemma då och det fanns inget spännande i kylen.
Eller tjaa... lite kyckling och potatis fanns faktiskt. Jag kanske värmer upp den senare. Eller tar lite glass....


Kopiöst är annars ett ballt ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0