Bildutmaning!


Ookii!
Eftersom jag är lite strandad i Ängby så har det inte blivit av att jag läst Mlemlems blogg på ett tag. Nu har jag läst ikapp och sitter härmed med en photo-chalenge (bildutmaning på svenska) på halsen.. Wooo!!

Liite ledsen i själen blir jag av att påbörja såna här listor mitt i en månad, när de är uppenbart anpassade efter att göras varje dag i just en månad.. eftersom jag lär vara lite mer noga med att faktiskt posta ett foto varje dag (blir lite ledsen i själen annars *nod*)
Men jag håller ut är min plan :D asbra plan
Galet


Tänker mig att jag börjar direkt? How's that?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Äh, jag börjar med den mitt i en månad så jag slipper känna mig stressad om jag inte bloggar en dag. xD Har stora problem med dag 2: breakfast. Jag har antingen sovit till 14 och inte ätit frukost, eller så har jag slängt i mig mackor innan komvux och inte fotat pga stress, och idag när jag gör en ambitiös mackjävel med ost och färska championer... så glömmer jag att fota. kuk. :(((

2012-05-08 @ 15:57:31
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Hahaha men fjärt! xD champinjoner på mackan låter asgott förresten :o

Jo men det är ju ett asbra sätt att undvika att bli stressad över sånt här :)

2012-05-09 @ 02:49:23
Postat av: Emelie

Det ÄR asgott. Jag älskar färska champinjoner. :3

Misstänker att jag driver ICA i Kärrtorp enbart på champinjonförsäljning...



stavas förresten champinjoner med ett j? Det låter lite som mitt sätt att uttala skorpion (skårrpinjon) och då mobbar martin mig :(

2012-05-09 @ 15:50:30
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Jaa ^^ det stavas med j och uttalas som du uttalar skorpioner som martin (med (förlåt men..) rätta :P) mobbar dig för ;)

Makes sense att blanda ihop dem iof..

2012-05-10 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0