I Wish This Was Real

Heter den här bilden. Jag mins inte vilken bullshit-del av internet jag hittade den på. Antagligen typ lolhappens.. de brukar vara bra på bullshit. Så bra.
Så okej. Jag fnissar till lite när jag ser den här bilden at first. På samma sätt som man fnissar till av AFV-videor. Hon har uppenbart gjort bort sig för att hon photoshoppat sin bild odiskret. Och det faktum att såna här bilder finns på internet så att vi tillsammans kan skratta åt personer som gör bort sig är inget underligt och jag ser inget behov i att skriva på motioner för att få dem att försvinna. Man får skratta åt folk som gör bort sig. Det är, som grej i allmänhet, helt okej.
Men när bilden heter "I wish this was real".. då skrattar vi inte åt hennes photoshopfail längre. Då är det plötsligt så att hon blir hånad för att ha försökt föställa sitt utseende. Och då blir jag orolig att det är många av dem som jag trott skrattat åt folk som failat, som egentligen hånade dem, inte för att de failade med något, utan för att de överhuvudtaget försökte pull something off in the first place. Och sen blir jag orolig att andra folk tror att jag, när jag fnissar åt hennes misslyckade photoshoppande, egentligen hånar henne för att hon försöker låtsas vara smalare än vad hon är. För det gör jag ju inte. Verkligen inte. Jag förstår inte hur det finns folk som orkar göra det överhuvudtaget. Jag tycker synd om henne för att hon vill ha en annan kropp än den, uppenbart snygga (theres only so much photoshop can do..), kropp hon har.
Folk på internetet är elaka :(s

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle nästan vilja gå så långt som att säga att rubriksättningen hånar hennes kropp. Rakt av. "I wish this was real" - men det är den inte, och det som är på riktigt duger inte. :(

Man kan ju se ungefär hur hon ser ut egentligen eftersom man ser ungefär hur mycket hon dragit i smeta ut-verktyget (??? jag suger på PS) och hon har ju verkligen inte en ful kropp...

2012-11-27 @ 23:35:16
URL: http://heatwawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0