Jag har mått bra idag :)

 

Jag har fått upp mig själv i hygglig tid fast att jag hade ett pruduktivitets-streak igårkväll som fick mig att sitta uppe till halv två. Jag hade med mig matlåda så jag kunde sitta kvar i skolan och prata med trevliga klassmänniskor fast att jag var helt stört vrålhungrig när föreläsningen väl var slut.
Vi har tenta nästa lördag. Jag kommer gissningsvis inte göra särskillt bra på den om jag överhuvudtaget klarar den, men det gör inte så mycket.
Jag har kommit underfund med mig själv lite på senare tid. Det är mysigt.
Jag vill träffa Sigge och Emelie mer!
Jag vill måla mer. Göra något av hur glad jag är.
Också så har jag roligt när jag skickar mail till mig själv :) win på det osv.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yayyy! :DDDDDD

2012-11-30 @ 22:52:10
URL: http://heatwawe.blogg.se
Postat av: LuL

Yaaay :D Oj så skoj man kan ha med mail till sig själv btw ^^

2012-12-01 @ 19:48:27
URL: http://sympathyforthejulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0