Hey Ya!

När folk på youtube kommenterar saker som "I love these old classic songs, not the shit they are playing these days like JB and One Direction" så vill jag se huven rulla lite lagom. För det är inte mycket som är ojantigare än just den komentaren. Jag har svårt för när folk musiksnobbar sig (om det här kommer som en chock för Julian så ber jag om ursäkt för blunt-heten xD) men jag kan ta det oftast om de inte är alltför stolta över det.. Men sådana kommentarer på youtube är verkligen det mest illa i musiksnobbs-väg man kan åstadkomma. Huvuden ska rulla som sagt.
Och sen undrar man ju, när man hittar såna komentarer på en Hey Ya-video, om de här supposedly musik-finsmakar-fisarna inte vet att Hey Ya kom 2003, eller om de tycker att Britneys Toxic också är en "old classic". Men det håller jag mig från att fråga om för de får tillräckligt med skit från de riktiga musik-finsmakar-fisarna som det är ändå...


Kommentarer
Postat av: Maja Hurtigh

Hej hopp,

Oj, vilket bra tips! Det ska jag verkligen kolla upp :) Känns lite ironiskt att betala extra för både bio och 2D-glasögon dock, när allt man vill är att se filmen i 2D från början... :P

Kram! ♥

Svar: Absolut. Men glasögonen är i alla fall bara en engångskostnad :)
giefkaka.blogg.se

2012-10-11 @ 20:27:21
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/
Postat av: Julian

Ingen chock här inte :) Jag står för min finfisighet och stör mig skitmycket på andras finfisighet om de är dumma i huvudet; vilket typ alla på internet är. Låt inte ögonen gå nedanför videon bara så fixar det sig ^^

2012-10-18 @ 19:22:25
URL: http://sympathyforthejulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0