Idag är jag osocial



Idag känner jag att jag inte orkar bry mig om att lära känna min klass. Fuck all, det är i alla fall inga raster eller grupparbeten att lida sig igenom som blir ångest om man inte känner folk. Det är lektion. Och då sitter man och lyssnar på lektorn. Sen är lektionen slut och så kan man gå hem. Om man vill.
Klart det är kul att känna folk så man kan äta lunch tillsammans och sitta och plugga n' stuff.. Men inte nödvändigt liksom. Så varför bry sig...

Nee, jag tycker om min klass..
Jag förklarade för Tengil, som blev lite på skoj förolämpad av att jag lät som jag antydde att han inte dög att prata med, att det bara finns tre personer som jag inte har lite ångest inför att behöva träffa ensam. Så liksom.. Inget personligt :o jag är mer eller mindre rädd för att träffa de flesta av mina bästa vänner. Tengil har jag kännt i en vecka. Klart som fan att han är läskig!

I helgen är det hemlig helg. Jag anmälde mig till den under en bättre dag... Jag hoppas att det hinner tippa tillbaka igen innan lördag. Mh..
Calle sa att det var kul på hemliga helgen i alla fall. Jag träffade Calle idag. Calle går på SU så det var ju inte så jävla mystiskt. Kul iaf :)

GnällGnällGnäll...
Nu ska jag laga sushi så att jag får sushilunch imorn :3 nom!


Kommentarer
Postat av: karin

Har det typ likadant, fast jag har iofs två snackar-på-raster-kompisar och en som är föreläsnings- och lunchsällskap. Men det känns inte alls värt att gå iväg på fler mottagningsgrejer, orkar inte lära känna fler, det behövs ju inte : ( (och det är himla skönt ändå, bara lunchen är tusen gånger lättare socialt jämfört med gymnasiet)
Och bestämma själv vad man ska äta till lunch är <3! lyx med sushi :D

2012-09-08 @ 20:04:09
Postat av: Linus

Min skräck är dock att de ska hitta andra som de hellre pratar med om jag inte är med på mer insparks-stuffs :(
Men Men... Man klarar nog det med. Har man sushi klarar man allt :D

2012-09-12 @ 13:56:51
Postat av: karin

Äh, men har man haffat någon i skolan brukar det vara lugnt ändå fast man inte är med på hela insparken. Krävs ju ingen speciell inspark för att upptäcka att du är en trevlig typ!

2012-09-12 @ 17:46:49
Postat av: läskig person...

I know that feel... Träffade Tengil för två år sen men tycker fortfarande att han är läskig. :D

2012-09-24 @ 16:09:09
Postat av: Linus

Läskig person...: alltså ja men jag kan tänka mig! :D
Också: wääääh!!! Hjälp! Vemärdu!? Hur har du hittat min superduperhemliga blogg? :S :)

2012-09-25 @ 13:36:50
Postat av: läskig person...

Du länkar den på din fb profil... Har för vana att kolla upp folk jag träffar.

Och vem är jag?: En dryg jävel som ibland har rosa hatt på sig.

2012-09-30 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0