Postgasque-inlägg


Insparquen är slut!
Knas :o nu måste man anstränga sig för att umgås med folk igen..
Jag har en glowstick! btw liksom :)
Jag har druckit hur mycket som helst och jag känner ingenting :S lite trött bara. Inte så superduper efterfests-pepp helt enkelt, var jävligt skönt att Vilgot ville att jag skulle komma hem så jag fick en anledning att dra. De andra var så himla pepp :o skulle hänga på villan hela natten, tills de blev utkörda var planen. Inte rätt fest-kaliber på mig,lika bra att dra.
Somnar snart.
Kvalitétsblogginlägg detta.

Juste!
Vi förfestade hemma hos en linjeansvarig och så hörde jag över rummet, Molly be om ett chips: "kan jag få ett chips, ett långsmalt, tvärrandigt" och jag blev så jävla kär!
Julle har tittat snett på mig över att jag är väldigt medveten om ränderna när jag äter chips. Jag skulle aldrig i mitt liv kunna råka äta ett chips på tvären :o
Gäller all mat med mönster, man äter längs med mönstret. Ju.
Sånt där som är så självklart för mig att jag inte ens tänkt på att kanske inte alla andra gör så också, fören nu på senare tid. Det kanske är lite av en matematiker grej...


Kommentarer
Postat av: Jätte-titta-snett-på-Cissi Fisk

Vänta nu, äter du chips med ränderna mot dig...... eller från dig? haha shit, smart LUL! :D Men du tar dig tid att... inte äta dem på tvären alltså... shit. *facefuckpalmwhat*

2012-09-26 @ 23:17:24
URL: http://sympathyforthejulian.blogspot.com
Postat av: Linus

Jag kan demonstrera någon gång :(

2012-09-27 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0