Hej bloggen

Gud vad jag har saknat dig <333
 
Idag funderar jag över vad som är intressant att veta om personer egentligen. Typ vad är grejen med små-/kallprat? "Jaha och vart bor du någonstans då?"
Det är aldrig en grej som jag undrar om. Men det är en av det första grejerna folk frågar om och bland det första jag kommer att tänka på när jag får I uppgift att "berätta om mig själv"
Vem är jag? En tjej som bor i Årsta. Säger det någonting alls? Nej.
Vem är jag? Någon som har lätt att skära för många gurkor. Säger mer iaf, men inte så jävla mycket det heller.
Det känns som att det där man verkligen vill veta om folk är inte svaret på någon fråga man kan ställa.
Vilken färg tycker du att Onsdag har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0