Johanna Sjödin

Jag har hittat en svensk internetpersonlighet som jag gillar och allmänt håller med. Det är lite rare.
typ.
Johanna Sjödin heter hon. Supposedly, men jag gissar att det stämmer :p
Mest följer jag henne på twitter. Läser hennes blogg lite ibland också. Den uppdateras semi-ofta. Det räcker. Det är bara semi-ofta som jag har lust att läsa den.
Orkar inte riktigt läsa bloggar lika dagligen längre som jag brukade.
Emelies är den enda som jag fortfarande försöker kolla varje dag.
 
Här är iaf ett inlägg jag tyckte om som hon (inte Emelie, Johanna) skrev i julas. Jag tyckte om det:
http://johannasjodin.se/2012/12/31/varken-sexuella-forslag-eller-fodelsedagspresenter-ar-oforratter/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0