PST

Jag har lite post-serious-talk ont i magen.
Det är lite frustrerande förlamande :/ särskillt då jag ska vara så omständig att jag ältar det i flera dagar.
 
Det är som om jag behöver gråta för att bli av med magontet, men jag har inte gråtit för jag är inte ledsen. Bara liksom.. uppvarvad.
 
När Vilgot och jag bråkar blir jag så rädd. Då får jag också såhär ont i magen. Och sen när vi rett ut varför vi var sura och sagt förlåt, då kan jag gråta, och då försvinner magontet. Innan är jag för rädd och orolig för att gråta.
Lättnads-gråta känns som en typiskt astöntig grej att ha för sig.
När jag bråkar med Vilgot så är jag ju ledsen, även om jag inte kan gråta förän efteråt. Så då känns det inte helt olidligt töntigt att gråta efteråt för man var ju ledsen.
Nu är jag inte ledsen. Så då har jag inget bra sätt att bli av med den här stressklumpen och så kommer jag vara off i flera dagar istället -.- jaja. Stabilt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0