Spola tillbax

Ibland sitter jag och i guess dagdrömmer om ifall jag skulle kunna resa tillbaka och leva om mitt liv. Och jag får liksom riktiga dilemman över att jag dels sjukt gärna skulle vilja leva om vissa delar, men att jag också verkligen inte skulle vilja råka fucka upp så att jag i slutändan hamnar någon annan stans än jag är nu. Och vad är då ens poängen med att leva om saker om jag ändå vill att slutresultatet ska bli det samma kan man känna? Fast jag vill ha det andra slutresultatet också.
Mao är problemet egentligen att jag bara får en chans at life. Jag vill ha minst två. Men iom att jag någonstans har accepterat att det inte går så har jag skiftat mitt dilemma till vilken chans jag vill ha, vilket slutresultat. Vilket också egentligen är ett sånt jävla icke-problem iom att jag inte faktiskt skulle kunna välja, såhär i efterhand...
Men det har jag inte riktigt tagit till mig :P
 
Tänker att när det dyker upp en magisk ande och frågar ifall man vill bli tillbakaspolad så borde man vara beredd med ett svar iom att jag är en allmänt beslutsångestig person. Behöver liksom vara klar med velandet när jag får frågan för jag tänker mig att "får jag fundera på det i tre år" won't swing...
 
Men ja.... yolo :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0