Rämönissing

Idag var planen att cykla till jobbet.
To be fair så är planen nästan alltid att cykla till jobbet fram tills att man faktiskt behöver bege sig. Då brukar planen bli att inte cykla till jobbet. För att lathet.
Så jag gick upp vid 6, och var faktiskt egentligen inte alls lika ruppad utter som jag brukar vara på morgonen. Den här morgonen hade total-potential att bli rätt redig. Typ äta ordentlig frukost, komma iväg till jobbet tidigt, klippa tånaglarna, ni vet, sånt som hurtiga personer gör.
Istället spenderade jag typ 25 minuter ute i förrådet (som jag vanligtvis inte orkar gå ut till någonsin, så mycket slösad hurt-potential!) och letade efter mina dagböcker från gymnasiet. De hittades inte. Vilket är oroväckande. För att add to hela det här oroväckande fenomenet som var min morgon idag.
Så. Efter en 25minuters jakt i förrådet som resulterade i inga dagböcker (eller alltså jo, men inte rätt dagböck. Nästan alla dagböcker utom rätt dagböcker) men likväl en neccesär med världens sötaste lilla tandkrämstub som legat i garderoben i mitt rum i Årsta längre än jag mins redan innan jag flyttade. Men skit fucking samma. Tandkräm blir inte dålig bestämmer jag nu.
Hittades gjorde även en statistikbok jag trodde att jag hade glömt i Ghana och "vad gör du då mitt hjärta" som är uppföljaren alt. föregångaren till "vad säger du då mitt hjärta" som är legit typ de roligaste böckerna (förutom alla andra roliga böcker). Så jag är glad att de inte var borta. Ett fyrfalligt leve för det! Hurra! Hurra!.... Äh, två räcker.
 
Iallafall (ordet, myten, moroten) så i brist på dagböcker försökte jag leta upp min första blogg, som jag trodde att jag fortfarande hade när jag började gymnasiet. Den hittades inte heller. Den domänen verkar nu användas av en snubbe från Memphis? någonstans i USA på M iaf, som skrivit tre inlägg nu under natten och inget mer.
Men det var bara en red herring ändå för tydligen hade jag skaffat min andra blogg bara typ en vecka innan jag började gymnasiet (med det cringeigaste inlägget ever <3<3 2008-Cissi va så jävla söt) vilket ju är spännande :o förutom att det inte direkt är ett dugg spännande för att liksom, börja gymnasiet -> ny blogg. Ganska rimligt.
Så jag läste min blogg från början av gymnasiet.
I en och en halv timme.
Istället för frukost.
Istället för att komma iväg till jobbet tidigt så att jag kan sluta tidigt och åka hem och tvätta/packa för vi åker till London imorn/ikväll.
Istället för att klippa tånaglarna.
 
Läste hela augusti och september.
Så nu är jag dels fett inspirerad att blogga och också att vara cringe och töntig och patetisk :D
Och dels allmänt deppig (utöver det allmäna allmänt deppiga jag är nu för tiden (fast nej egentligen inte, jag var bara allmänt odeppig och pepp just imorse och sedan förstöre jag det)) för att gud vad det var fint att vara cringe och töntig och patetisk och lära känna massa nya människor som ville träffa en varje dag och vara cringe och töntig tillsammans med en och typ trodde att man var rätt cool tillochmed.
 
Det blir bra att åka till London. Sigge, jag hoppas du inser att du kommer behöva deala med en allmänt svimmig cissi. Cissi som ska på resa är svimmig-grad 7 och Cissi som är vaken mitt i natten har svimmig-grad 5. Vet inte hur svimmig-grader kombineras för jag uppfann de precis nu så det finns ingen bra forskning på dem än, men en uppskattning är at 7+5 blir 10 för 10 är max. En anna uppskattning skulle kunna vara att det blir 7 för 7 är störst. Men jag tror inte det funkar så. Svimmighet förstärker annan svimmighet.
Jag är tillexempel svimmig nu. Yeeey....
 
Sigge lär ju inte läsa min blogg längre.
Vem läser min blogg längre?
Kan ni jag känner inte kommentera att ni läser bara? Det är kul att veta ju...

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag läser ibland :)

Svar: nämen! :D tokit
giefkaka.blogg.se

2016-08-02 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0