Chalmers - Världens Skillnad

Jag brukar kolla Emelies blogg varje dag. Ibland har hon inte skrivit på länge.. ibland skriver man inte på ett tag.
Sen går det en dag som jag inte kollar den och poff! nu är det 5 nya inlägg som jag har missat. Jag blir lika förvirrad varje gång något sånt händer xD

Igår träffade jag Matilda en stund på förmiddagen. Vi satt och pratade en stund och sen skulle vi äta så hon drog hem igen. Jag lagade pannkakor åt mig och min bror och när jag var inne på den sista ringde Jens och ville att jag skulle hålla honom sällskap medan han fixade glasögon. Eftersom jag stödjer Jens glasögskaffande åkte jag till liljeholmen. Albin kom också dit och efter att ha flytt undan en flummig man som förklarade för Jens att jag inte var ett sexobjekt och ville ha fem kronor så gick vi in till gamla stan och köpte glass. God glass. Sen satt vi längs vattnet vid slussen och frös lite lagom mycket.
Vi följde Albin till kyrkan på östermalm där han skulle jobba. Åt på Max på vägen.. och sen tillbaka hem till Jens dit Julle skulle komma med sin fars VHS och "svart katt, vit katt". Bra jävla film!! Som vi såg, med Sigge och Emelie.. efter att Jens spelat massa BLC med en Ungrare som tyckte han var duktig.

Första dagen på länge som jag vart på så bra humör hela dagen.. 


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha, det brukar bli så xD att jag typ har annat för mig/inte har tid och när jag väl har tid har jag jättemycket att babbla om :D

2011-04-21 @ 17:14:55
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0