Gnarl

Yeah.. jag har inte lagt mig än
Hade tänkt titta klart på första säsongen av Heroes innan jag lägger mig men då blir det ju nästan löjligt. Nog för att jag varit uppe till typ 6 flera dagar den här veckan, och jag har jobbat, så varför inte ikväll lix?
Hah! Ligger iof något i det.. vi får se. Jag börjar bli hungrig så det blir nog anledningen till att jag lägger mig. Det och att jag känner mig ensam.

Idag träffade jag Sara vid Sluschen. Sara är fin :) Sara är min hemliga idol.
Sara hade höga klackar så att hon inte var kortare än mig :)
Jag köpte en jacka och lite strumpor av henne och så fick jag en massa fina saker på köpet som jag tännkte ta en massa kort på.. men det orkade jag inte.
tänkte göra en kaka om Sara också, orkade inte det heller.
Det är så jävla varmt så jag orkar ingenting :o

Det är lite rart tycker jag när man har folk som man inte träffat på nästan tre år och knappt pratat med på lika länge, men som man, tack vare internet, har koll på rätt bra vad den gör och vilka den umgås med ändå. Så det känns som man fortfarande känner den.
Ännu rarare är det när den personen också visar sig har rätt bra koll på mina vänner och vad jag har för mig om dagarna :)
"Jag såg den där Mario här om dagen" <3
RartRartRart..



Jag vill tatuera ett Hallon

Jag vet inte var..
jag vet bara att hallon är asballa och att jag behöver demonstrera deras ballhet på något vis.
Kanske inte nödvändigtvis med en tatuering.. jag är öppen för förslag :o

(Förövrigt tycker jag att det där hallonet vart jävligt mysigt ^^)

Kommentarer
Postat av: Gnarl

Hahah Cissi, du är bäst <3

OCH HALLON ÄR SÅ JÄVLA BRA. Gör det. Dom är inte bara smaskiga utan estetiskt tilltalande, liksom

2011-08-28 @ 14:31:34
URL: http://totallyderp.blogg.se/
Postat av: Albinbin

Fezt :D

2011-08-31 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0