Fooling myself

Hälsade på Albin i kyrkan igår :) Det var trevligt
Tänkte att jag kunde åka dit idag med.. men så försnoozade jag mig till 12 och jag borde ju jobba (har fortfarande inte kommit iväg.. galet vad inte lust jag har!) så det blir inte så.. en annan dag. Nästa vecka kanske :) Troligare att jag faktiskt äter lunch alls om jag har lunchplaner, och någon att äta med. Sen kanske Tommy är hemma nästa vecka också, han brukar hjälpa till att se till att jag äter..

9 och en halv timmes jobb kvar. Hade kunnat kötta och göra klart det idag.. tss xD
Så ringde min Faster. Hon skulle bara säga att hon gärna skulle vilja att jag följer med upp dit i helgen (mamma pappa och tommy ska dit) så nu har jag dåligt samvete.. och kommer antagligen ha det hela helgen om jag inte åker :( Det är inte så att jag verkligen inte vill dit. Det skulle väl tom kunna vara lite trevligt.. men jag vill ju hellre vara hemma..

Bläääää...






Hehehe ^^ nu har tommy och jag försökt göra pannkakor och misslyckats miserabelt. Så jag drar väl iväg då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0