Lite efterslätr..

Känner ni på er att jag bloggar? :S


Jag har inte skrivit om studenden än upptäckte jag...

Jag vill inte riktigt skriva om studenten jag kommer bara att bli ledsen.
Men det var fint.. alla var fina.. utom jag som grät sönder mig xD Sabina grät lite... var jag den enda som grät annars? Hu då :S

Sen att alla i klassen försvann lite rörigt efter och innan flaket var lite påfrestande för mitt psyke resten av dagen..
Fast jag hade trevligt på söderkällren även fast jag grät..
Och Albin dök upp på tunnelbanan hem :D Så jag fick träffa nästan alla som jag verkligen bryr mig om den dagen.. fint.

Men nee... nu ska vi inte prata mer om det. Jag blir som sagt bara ledsen xD




Hade ju tänkt att jag skulle hinna med alla kakor innan studenten.. men så blev det inte xD Jag ska fortsätta ändå dock.. sen (A) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0