Sigge - Pepparkakan


Sigge är den där långa mörka mystiska kakan. (Jaa.. pepparkakor är långa och mystiska! Ifrågasätt inte mina kak-val!)

Mitt första intryck av Sigge, ganska djupt grundade första intryck, var ”Jesus.. han är ju så jävla skitcool!!”. I min dagbok har jag skrivit, efter första gången jag träffade Sigge evah! (vilket jag inte minns.. det är jag lite ledsen över) "Han är lite som Antons Thor" vilket är en referens som ingen av er fattar.. UTOM SARA!! ballt. Iaf så är Antons Thor cool så det bevisar altså att jag tyckte Sigge var cool efter första gången jag träffade honom och where am I going with this? xD
Iaf... efter det hade jag så galet mycket respekt för allt som hade med Sigge att göra att det var mest löjligt xD

Julle sa i början att Sigge inte var lika rolig när jag var med som i vanliga fall ”för Sigge är lite blyg”.. jag blev lite ledsen över det då. Även om jag inte tog det massa personligt.
Jag minns inte när det var, måste ha vart i slutet av höstterminen i ettan typ, jag gick runt och pokade allt och alla alltid (nu får jag det att låta som att det har förändrats en massa xD) allt och alla utom Sigge, för Sigge var gud, han fick inte störas i sin awesomeness av mina små petitess-pokear. Men sen pratade jag och Julle om mina pokeing tendenser.. och han anmärkte på att jag inte pokade Sigge ”Sigge är skitkul att pokea :o” Så jag provade.. och Sigge var skitkul att pokea! :D

Många jag lär känna blir jag lite förälskade i i början.. inte Sigge. Inte fören Julen i tvåan (då min mobil blev påkörd av snöplogen och vi såg "number 23" hos Robert). Men jag blev ändå genuint jätteglad när jag fick reda på att han var tsm med Emelie. Lite För glad typ xD
Fast lite övergiven kände jag mig XD... Det var då vi gick prommenader tillsammans, runt trekanten och västberga och omkring åhå, för att leta GB-glass-gubbe åt mig. Och han berättade om Moa och skrev dikter på Poeter.se (och typ bloggade överhuvudtaget ;)), som var skitbra!

Och sen slutade det när han blev tillsammans med Emelie. Happ.. lix. Men det är inte som att jag är bitter över det på något vis. Sigge är fortfarande skitcool :) nu har han bara ett skitcoolt förhållande också ^^


Kommentarer
Postat av: Sigge

Iiiih!:D Dock så vet jag att vi slutade ta promenader och så och jag har känt att det va mitt fel:( Det känns som att jag aldrig ger alla jag känner den tid de förtjänar av olika anledningar :( Antar att jag fastnar i min egna bubbla. Känner mig dum ibland.



Sen så läser jag fortfarande din blogg men jag inser att jag aldrig kommenterar, men jag har aldrig slutat läsa en blogg, ever! Förutom Vickis från grundskolan. Och jag personligen e skitdålig på att blogga, hatar det :( Vill kma igång med det igen, men det blir typ ett inlägg i veckan :(



Kan vi snälla gå på en promenad nån dag? Du ska bort på torsdag, men det kanske inte var så jättelänge, var det bara några dar? Aja, vi borde göra det nu när man e ledig. Om du kan, och vill :)

2011-06-15 @ 02:53:28
Postat av: Linus

Pytt :) Inte är det ditt fel..



Jag går jättegärna promenad någon dag! Jag kommer tillbaka på söndagkväll, vet inte hur sent, men det är inte särskillt länge

2011-06-15 @ 15:24:50
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Emil

<3 gullisar

2011-06-16 @ 01:55:59
Postat av: Bildrebecka

Gud det där var lääängesen. Haha hittade du nånsin en GB-Gubbe Cizzi? :) Min står kvar i mitt rum och e awesome o lite sådär pedofilig:D intesnoden x)

2011-06-16 @ 22:48:42
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0