Will Grayson Will Grayson

YEAH!!
Då var jag tillbaka efter ett par dagar i exil.

Bästa med att ha en begravning att måsta gå på är att man kan samla på sig allt möjligt som man mår dåligt av och passa på att ta det sammtidigt. När man ändå är igång liksom :D Varför inte?

Så jag mådde Piss i tre dagar och sen, sista natten, sträckläste jag hela Will Grayson Will Grayson (tog drygt 6 timmar) och pratade en stund med Vilgot, och sen var allt toppen! Tjofuckingho


Bästa bok jag läst sen förra sommaren och en av de bästa någonsin..
Även om en bra bok görs mycket av när man läser den så måste jag få vara ganska imponerad över hur den lyckades få mig att råsympatisera med alla utan att jag egentligen kunde identifiera mig med någon, och samtidigt vara en rätt klichéig tonårsrelations-drama-historia. Kudos.
Aldrig både gråtit och skrattat högt av en och samma bok. Kudos.
Så nu är jag lite "aaaaah! måste hitta någon att spy ur mig allt awesome på som är tillräckligt ointreserad för att inte vilja läsa boken, så jag ite poilar nåt, men som är intreserad nog för att orka lyssna" xD

Men att sträckläsa en bok är ju jävligt mysigt.. det blir som att se en jättelång film.
Det känns som böcker blir bättre av att sträckläsas.. antagligen är det snarare så att det bara är böcker om håller en viss standard som man faktiskt orkar sträckläsa xD Men man kan låtsas ^^

 "Culture smart! Ghana" är mitt nästa läs-projekt för ett tag...

Kommentarer
Postat av: Vilgot

Får jag låna? :D

2011-06-21 @ 21:35:17
Postat av: Linus

Du ska!

2011-06-22 @ 05:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0