Utkast: Mars 21, 2011

Fökkin möndag!

Jag saknar Fullmetal Alchemist :(
Jag såg slut det i torsdags tror jag.. och nu saknar jag det
Visserligen har jag för mycket att göra för att hinna se på det egentlige. Men jag kan alltid hitta saker att skjuta upp plugget med (blogg.. någon?) ändå så vafan gör det..

Idag har jag skissat Sandys bilder. Pappa får hjälpa mig städa upp rapporten sen... för just nu är det shitloads med kladdigt och dåligt. Ikväll ska jag hinna med att leta upp ett gäng små porslinsgrisar som jag har och som kan agera "djur som invaderar människornas teritorium". Själva "människornas territorium" har jag i form av ett tittskåp som jag byggt ihop får en fyra år sen ungefär, jag behöver bara svänga förbi någon mack på väg hem och köpa spray-färg.. om ingen har att låna ut? Jag vet inte om jag vågar köpa sprayfärg.. jag känner mig inte som om jag har befogenhet. "Människorna" vars territorium det handlar om har jag lite mer problem med. Behöver dockor.. med kläder som är okej att spraymåla och som är i storleken 10cm.

Det blir bra, det blir bra..

Just nu sitter jag och kollar igenom bruklänningar på Tradera xD För att det är en sån där grej man gör ibland som tjej? Brudklännigar är visserligen jävligt snygga.. ibland.. sån där grej som man får lust att köpa bara för att kunna ha och typ städa i xD Att städa i finkläder är jävligt tillfredställande faktiskt..

Sen är den perfekta brudklänningen också en sån där sak som inte riktigt finns.. De har alltid någon off del och om man någon gång hittar en som är riktigt jävla snygg så är den rosa -.-
Men om jag någon gång faktiskt ändå skulle gifta mig så är det ju i alla fall inge kul att göra det i en brudklänning...

Kommentarer
Postat av: Gnarl

Hahaha, JAA. Att göra vardagssaker i finkläder är så jävla bra alltså

2011-03-22 @ 19:11:36
URL: http://totallyderp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0