Caramelldansen

Sitta uppe till halv två och kolla på Caramelldansen-klipp på youtube. Värt? Ohhellyeah! Jag har ju sovmorgon imorgon som jag inte ska uttnyttja för att jag måsta måla klart en målning. Men det är en målning som är kul att måla.. den är stooor :D

Den är jävlig stor... hur fan ska jag få hem den? :S Oh noes! Det kommer ju bli jävligt jobbigt xD Fan...
Aja.. :\ vad ska man göra, vad ska man göra..


Där har vi mitt projektarbete också.. Jämför med Sandy Skoglunds bilder:
 DO IT!


SOOOVAAA :D:D:D:D *caramell dansen*
Dance on your balls,
Cat fucking in a handbag,
Yours only yours,
A narwhal sticker dance band.
It's no lie,
Mister and the clown said,
Look anyhow,
WE CARAMELLDANSEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0