Vihart är mindre än 3

Okej.. idag gjorde vi fysikprov och igår var sista inlämningsdagen för projektarbetet.
Så när jag kommer hem, allt är färdigt.. inget stort mer på ett tag.. jag kan pusta ut.. då drar min mage en Jens och typ ballar ut totalt. ("en Jens" för att Jens brukar bli sjuk när det blir lov... om du måste förklara dina referenser är det inga bra referenser) Jag är typ helt tjockad och uppblåst och allmänt kaosig i magen :( Nästan så det blir att stanna hemma om det är tänkt att jag ska må såhär imorgon också...

jag hade tänkt städa rummet.. för det behövs :o och jag har liksom tid med det... men det tyckte inte magen var en bra idé..
piss och skit och stress och sånt bajs... jaja. inte så mycket att göra åt
Jag är glad ändå xD för jag har hittat igen spelet som jag spelat en bana i taget på när jag behövt plugg pauser som var roligt :) http://www.notdoppler.com/hujetower.php titta... nu kan ni spela det också :D:D
Och jag har hittat den här videon som gjorde mig lite glad..



Och så har jag tittat på Vihart-videor stor del av kvällen. Jag har sett dem allihop.. men jag kan se dem igen! och igen! och igen igen! Aaaaah!!!! Jag vill att det ska finnas fler! Det gör inte det :(

Åhå jaja.. nu har ni att göra. Spela fiint spel.. och titta på Vihart-videor (Do it!!) Jag ska se om jag hittar min dagbok och sen ska jag se om jag kommer på någon doodel-lek som har med mängdlära att göra.. eller så sitter jag bara och ritar cirklar ett tag.

Howdy..

Kommentarer
Postat av: Vilgot

Meekakitty :D

2011-04-09 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0