Orphan tears

Fortfarande inte helt stabil.
Har inte jobbat idag av den anledningen..

Har inte ringt ambasaden heller.


Har införskaffat neatherracks dock. Vilket adderade till min känsla av "jaha.. nu då?" men sen hittade jag slime, så jag kan göra sticky pistons och då kändes det bättre. Nu måste jag bara komma på något bra att ha dem till :o

Har drömmt en massa jobbigt hela natten. Antagligen lite för att jag vaccinerade mig igår och hade migrän när jag gick och la mig.
På tal om vaccin och drömmar så fanns det ett malaria-profylax som gav depression och mardrömmar som biverkningar i 30% av alla fall :S Det lät ju massa läskigt.. det var mycket billigare men jag vågade inte ta det för jag är allmänt dålig på att koppla mitt humör till yttre grejer så jag skulle säkert bara fått för mig att jag var deprimerad över att Jens är i göteborg.. eller något annat, vore iaf osmidigt :o


Mm.. Nu ska jag till Julle och titta på när han och adam gör sushi. Party party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0