men vad spelar det för roll?













"På väg hem från Jens i Fredags-bilder".. såna är fina. Kallt som fan var det så jag sket i att ta på en hel del fina stuffs. Det får bli mer bilder när det blir varmare på sånt..
Men jag hittade lite motiv som kan fungera för William Egglestons bilder.. nös nös ^^

Var hos Jens igårkväll också. Såg Léon, bra film! Slog mig att det hade vart ett tag sen vi hade en gammal hederlig filmkväll hos Jens.. vi har vart en hel del hos Albin.. försökt gått på bio och allmänt inte sets alls. Innan i fredags var senaste gången jag var hos Jens när jag var där med Jenny.. när vi skulle på bio men det inte blev av så vi drog hem till Albin och såg Tillbaka till framtiden? istället.. hur länge sen var det? Få se nu... . .

(bered er på långt utdraget funderande för mig själv..)
Förra helgen såg vi Book of Eli på Fredagen hos Albin och på lördagen såg vi Superhjältar hos Julle, Jag, Julle och Adam. Helgen innan det måste ha varit då vi försökte gå på bio för det var första fredagen efter jag hade klippt mig.. men jag har ett bestämt minne av att Tillbaka till framtiden och tillbaka till framtiden 2 & 3 utspelade sig två skiljda helger. Så då måste vi ha sett tvåan och trean på fredagen.. lördagen då? Var det då folk rollspelade? Då borde jag ju ha träffat Julle? Var det då vi såg på Lejonkungen kanske? det var det nog.. fast då måste han ha vart hos sin mamma två helger i rad.. (han var lite off med det där en period nyligen iof..)
Kan vi ha sett KickAss helgen innan det? (21-23 Januari) Då var vi inte heller hos Jens.. Vad såg vi sist vi var hos Jens? Innan den här helgen.. Tittade vi inte på hans dator då? Och var inte typ Emil och Robert med? Var det så att vi såg den där Zombie-serien? Så var det fan.. fast den såg vi inte på datorn xD Aja.. 3 eller 4 veckor sen me thinks.. hah! (färdig..)

Vi spelade lite dam igår också.. Jens och Jacob spelade det fredags.. De är duktiga.. Jag är inte duktig xD
Jag fick ordentligt med smisk.. och hade en hel del almänt dåliga saker för mig. Jag är verkligen inte van vid Dam.. jag vet inget om hur man ska tänka alls och jag ser märker knappt när jag håller på att bli av med en pjäs xD Men det är kul :) Får bättra mig på det..
Vi spelade Othello sen istället.. det har jag iaf brukat spela, så där har jag inget att skylla på att det gick åt skogen xD "Otur" kan jag säga (A)

Nu ska jag väl återgå till att skriva Råmanus.. Det är så mycket bra på tv ikväll och jag kan ju inte riktigt sitta uppe tills det är klart heller.. det ska vara inlämnat klockan 12 :(
OCH! jag kom på varför jag kände igen Martin Freeman när vi såg The Office i fredags.. okej yeah, jag kände väl igen honom från Liftarens guide till galaxen också.. men han spelar Dr Whatson i Sherlock Holmes- serien som går just nu..


Kommentarer
Postat av: adam

VI FÅR SE OM SUPERHJÄLTAR, den var SUPER. Fast helst utan hästen den här gången, men ändå utan några sexuella undertoner som skapar spänning och oro.

2011-02-14 @ 18:07:45
Postat av: Linus

Eller hur! Hästen kan sitta under soffan. Utom syn- och hörhåll, men ändå så att han bidrar med tryggheten att vi vet att han är där.. ifall vi skulle behöva en häst :)

2011-02-14 @ 22:12:58
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0