just för stunden

Ända sen Emelie skrev det där inlägget med "10-saker ni inte vet om mig" har jag försökt komma på saker jag skulle kunna fylla en sån lista med.
Det är svårt :o

Här om dagen kom jag på en; När jag skär gurkor kan jag inte sluta. De första skivorna blir alltig för tjocka och mitt mål blir.. någonstans undermedvetet.. att få till en perfekt tjock gurkskiva. Sen när jag lyckas (såå kräsen är jag inte att det inte går) så ska jag ju ha flera stycken och så är det så tillfredställande att skära dem när man fått in rytmen så då står jag där och skär och skär tills jag plötsligt upptäcker att jag har skärt säkert 15 skivor (brukar ha kanske 5 stycken på en macka..) varav hälften är för tjocka eller så tunna att de trasar sönder. Ibland går det att donera bort de överflödiga gurkskivorna till Tommy eller någon annan familjemedlem som inte har skärt sina gurkor än. men ibland så sitter jag där med 10 stycken överblivna gurskivor och får äta upp dem au naturale xD
Det hade ni inte koll på va?! Mohahaha!! xD
Och inte är det särskillt intressant heller.. (Fuck off.. jag hade tyckt det var intressant.. jag tyckte Emelies inlägg var skitintressant.. inte som att saker jag brukar skriva om är intressantare. Ingen har tvingat er att läsa :Y)

"Nää... ^^ men jag är iaf söt :) och min kuk är det inget fel på :) Jag pissar på mig as we speak :)" - Julian Ekstrand, April 2009 (Cissi är lite källhänvisnings-skadad)
Det är såna här små guldkorn man kan hitta när man sitter och kollar igenom gamla sms-konversationer xD


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tyckte du mitt inlägg var intressant? :D nu blir jag glad. och jag tyckte gurkskivorna var en kul grej att veta om dig, en jävligt mysko men kul grej :D

2011-02-10 @ 15:48:18
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Julian

Hahaha jag var ju charmig :D Vafan pratade vi om?? XD

2011-02-13 @ 01:24:01
URL: http://sympathyforthejulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0