verkligheten,


people tend to go too far for this thing that they call "Love"
It's good that we have this one day when we can be extra crazy, to get it out of our system


Igår var det Alla hjärtans dag. Hade jag inte vart för lat hade jag scannat in lite awesome insändare från DN och Metro.. bara det att min metro försvann så det hade bara blivit DN.. och så orkar jag inte så det spelar inte en enda jävla roll ändå xD
Alla hjärtans dag är hysteriskt rolig :) Som om det inte räcker med de som är kära som blir som kladdigare än kladdigast och här ur sig puttinutt all over (Seriöst.. insändarna i DN gjorde min vecka! Vad finns det som är roligare än kära människor?) så har vi de där som inte har någon att vara kladdig med, men som bestämt ska vara jättestolta singlar i härlig "killar kommer killar går, men vännerna består"-Anda, som någon slags grädde på moset. Underbart :) (Ta inte illa upp.. det e töntigt och självdistanslöst. Världen behöver mer självdistans (som Julle så vist tog upp här om dagen XD) och om jag hade menat illa (I don't) så vinner jag om ni tar illa upp. jag har kul, glädjs för min skull istället)


Förra året skulle va ha draftat på Alla hjärtans dag. Ett tag hade jag en hel del respekt för Sandy.. Jackes flickvän.. hon kändes annars inte som typen som låter sin pojkvän nörda på alla hjärtans dag... sen visade det sig att jag hade rätt för Jacke hade missat att det var alla hjärtans dag när han sa att han var ledig så då vart det inte av iaf.

Internet har lite självdistans.. eller.. självdistans.. vanlig distans till det iaf.. Två av de tre första bilderna när man Googlar Valentines Day är:



   och     :)

Nä! Nu ska jag sluta tramsa och återgå till att skriva bilden som jag har lyckats lura i mig själv kommer gå skitfort xD Kanske till och med får för mig att se lite Fullmetal Alchemist innan jag börjar..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Äsch, man kan ju bara ha en vanlig dag på alla hjärtans dag. Palla köpa choklad och rosor bara för att handelsmännen vill ha in lite pengar och har hittat på en högtid.

Det känns så fantasilöst. Om jag fick vara bortskämd så skulle jag hellre få en ros någon gång när jag var ledsen eller bara en helt random torsdag, och inte för att det var just 14/2.



Jag och Sigge spelade Civilization IV på alla hjärtans dag xD lite trevligt opretentiöst, sådär

2011-02-15 @ 19:39:21
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sjukt egentligen att folk i förhållanden faktiskt tar daghelvetet på allvar och köper saker till varandra. :|

2011-02-15 @ 19:41:49
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Tur att de gör det ^^ Det är ju det som är så fantastiskt roligt :D

Det läskiga är ju de som blir upprörda över att deras respektive INTE ger dem något..



Jag tror Julle och jag tänkte att vi inte skulle ses alls på alla hjärtans dag som var när vi var tsm.. bara för att.. sen kom vi fram till att det var ju också jävligt löjligt eftersom vi skulle träffats om det varit en vanlig dag XD

2011-02-15 @ 19:57:17
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0