finnas.

Har ni glass härute?

Jag tror det är snö...


Idag var vi hos Vilgot..
Vilgot är inte lika van vid vårt allmänt ostrukturerade sätt som vi är.. så han har demands av typen "kom kring den här tiden".. sånt som vi inte är bra på att göra xD
Jag är bra på det :P Jag är en riktig jävla tidspessimist.. men vi är inte bra på det xD Och då blir jag stressad eftersom jag inte har auktoriteten att se till att vi lyckas ta oss dit till den tiden, men jag känner mig skyldig att försöka se till att vi gör det eftersom jag är lite av en fåraherde.. xD

Jens lekte tarot-kort med korten i once upon a time och det här var tydligen jag.. XD

ifall det inte syns står det Shepherdess, Empty och Someone Faints xD inte fruktansvärt komplicerat att tolka på nåt roligt vis och nog är det jag helt klart :o XD
Mitt kärleksliv var river, escape och someone is puniched xD kanske något lurigare att hitta på ett sätt att tolka på, men vi kom fram till att mitt kärleksliv var som en flod där jag aldrig kan stanna i några relationer utan måste fly.. men att det kommer att straffa sig i längden :) Ser fram emot det xD

Vilgot kom vi fram till skulle bli en kirurg, Jens skulle träffa en högt uppsatt finanskvinna och Albin skulle rädda folk från dåliga matvanor med hjälp av "magiska" bantningskurer xD



Annars fick vi inte ihop några särskillt intressanta historier när vi spelade på riktigt ^^ Men vi åt Daim-tårta som inte var daim-tårta egentligen visade det sig :o och köttfärssås åt vi också :)
Och sen stog Jens på bak-verandan och undrade ifall snön var glass.. fast det var glass iaf :)



När jag kom hem började Walking Dead och efter det Heroes.. Så jag har inte riktigt lyckats komma i säng än xD Men det blir väl nu då antar jag :) Gonatt ^^

Kommentarer
Postat av: Julian - mannen med mini-snoppen

Hmm... empty... Det var ju inte så snällt :D

2011-02-27 @ 22:37:40
URL: http://sympathyforthedevil.blogspot.com
Postat av: Linus

nää xD men tarot-kort ljuger inte :o

2011-02-27 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0