Konfaaha lägheeer!

Jag är egentligen vrålhungrig och trött och borde uttnyttja lunchraster till att om inte faktiskt äta så iaf sova lite. Men jag har även internetabstinens och hämlängtan så fuck that!

Konfakidz är läskiga som apa! De är typ rarast i världen iof, och så jävla små! Vissa känns lite "är du helt säker på att du inte är fem?" ... "asså på riktigt.. helt helt säkert?"
Jag sitter och identifierar alla med folk på mitt läger.. eller andra jag känner.
Jag har hittat en Emil.
Det är verkligen precis precis Emil!
Fast han heter Oskar.. men utöver det så är det Emil xD

De flästa är rara och roliga. Hängde med några och spelade kort igårkväll i ett av husen. Vi spelade korv :D Cissi var lycklig ^^
Bara att de spelade kort gjorde typ mig helt stört nostalgisk annars! Jag kan inte hålla mig, blir aldeles "buhuhuhu!!! Det där är precis som på vårat läger!! Kalle Olle Niklas Jonas Erik! Buhuhuhuhuhuuu!!" eller "buhuhuhu!! det där var inte alls som på vårat läger men bara för att det var så 'inte alls som på vårt läger'-igt så kom jag att tänka på vårt läger! Kalle Olle Niklas Jonas Erik! Buuuhuhuhuuu!!!"
Så jag är lite av ett vrak på många plan.
Blir inte bättre av att en av konfirmanderna är Kalles lillesyrra, så inte helt otroligt så kommer han hit på söndag.. det är lite ohanterbart :S Jag kommer typ börja gråta så fort jag får syn på honom. Det är tre år sen jag träffade honom, han lär ju vara ganska annorlunda och bryr sig troligen inte ett piss om mig nu för tiden, så lite olämpligt att dyka upp och börja storböla och babbla massa osammanhängande om hur jävla mycket jag har saknat honom xD
Det är bra att jag kan det där med att gå vidare i livet ^^

Gruppdiskussionerna är plågsamt. Folk är tysta och allt är massa akward och vi är lite dåliga på att få tiden att gå så vi blir alltid klara med moment tidigare än de ska vara klara och sen har vi inget att göra i 20 minuter så då får de gå på fika xD Antagligen märks det inte så mycket på oss att det är så.. och man kan fan inte förvänta sig så mycket av oss heller för det är bara en av oss som har varit handledare förut.. men jaa... :S

Nu ska jag nog gå och äta. Matsessionerna är lite ångest för man sitter med konfirmanderna och man har inget att säga och jag hatar att äta när det är tyst. Lite därför jag inte gärna äter ensam.. :S
Kommer hem på Söndag! saknar er :\ Allt någorlunda roligt folk här är 15 -.-

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeens

ja föreställer mgi dedär lägret som ett ställe där alla är exakt som du XD

2011-07-07 @ 19:02:30
Postat av: Linus

Då hade jag trivts så jävla dåligt xD

2011-07-10 @ 19:44:05
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Emil 1 hemma nu

Hej :)

2011-07-11 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0